1 kg snor till försäljning!

När jag trodde att förkylningen gått över, kom den tillbaka! I helgen var det värst, då halsen gjorde superont och jag knappt kunde prata. Nu är näsan det största problemet! Till och med en läkare på jobbet undrade hur det var med mig och om jag verkligen orkade jobba. Haha, lite kul alltså. Självklart skulle jag gärna ligga hemma i soffan och vila, men pengarna då!? Jag var ju hemma två dagar för två veckor sen. Många på jobbet är sjuka nu.. Underbemanat.se! Inte nog med att snoren rinner eller täpper igen, jag hostar emellanåt. Det kliar lite i halsen. Nog om min förkylning..

Jag längtar till julafton! :)

Kommentarer
Postat av: lida

Snart är julen här! Åh vad jag längtar...

Och jag har en tävling där man kan vinna ett presentkort på 300:- ! Perfekt att ge bort i julklapp :)

2010-12-01 @ 19:15:12
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0