Lite off!

Vet inte vart blogglusten tog vägen? Kanske är den här nu igen!?
Inte har det hänt så mycket sen sist jag skrev. Senaste tiden har mest betått av jobb, jobb och åter jobb. Det känns som jag jobbar 24/7. Jag uppskattar verkligen de dagar jag är ledig, trots att de är få! Det svänger väldigt på jobbet, ena dagen sliter man arslet av sig och andra pillar man navelludd. Så kanske det är på många jobb!?
I helgen var jag och syster på IKEA, min kreativa sida kom fram då jag köpte en Expedithylla och ben och skruvade ihop, fyra tygkorgar blev det till den :) Enligt mig själv var jag kreativ då jag fick fundera ut hur jag skulle sätta dit benen, då det inte finns förskruvade hål på hyllan. Lite annat smått och gott blev det såklart :) Nu i veckan har jag jobbat, jobbar kväll i morgon sen är jag ledig i två dagar. SKÖNT! Nu är det dags att titta på Välkommen åter! Min humor! Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0