Flera timmar av slit..

HAHAHA. Jag kan inget annat än att skratta åt min dumhet! Idag kom det en kille förbi, från ett måleriföretag, han skulle titta på vardagsrummet. Det behöver ju spacklas och målas. Jag som slitit häcken av mig med att ta bort gamla tapeter fick nästan skämmas. Det var tydligen helt i onödan! Tur att jag inte var helt klar då :P Fast det kanske kostar mer bara för det, gissar jag på. Men vafaen, jag orkar inte slita häcken av mig ännu mer. Han tyckte att taket även det skulle få sig en omgång, varför inte liksom? Jag visade även det berömda datarummet, där gröna hemska tapeter och hästbården härskar. Han skulle skicka ett anbud (eller vad det nu heter) till oss. Så nu kanske det blir ordning i torpet innan jul :) Och pengar är nog ett mindre problem, Thailand 2012 hinner vi spara till iaf ;)

Jag är stolt över mina kissekatter! De blev såklart skitskraja när det ringde på dörren, men de kom direkt fram och hälsade på målarnissen. Hade detta varit min svärfar som klivit innanför dörren hade de gömt sig och vägrat komma fram. Katterna känner säkert av om det är en "djurmänniska" eller ej som kliver in. Det är därför de, särskillt Ruben, försöker smita ut när matte och husse kommer hem ;) Hihi.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej där :-) Jag har just idag en liten minitävling där det skall listas ut vad som finns i hemliga lådan. Den som kommer på vad det är för ngt blir vinnaren och man vinner det som ligger i lådan. Joina gärna! sweetncute.blogg.se Lycka till!

2010-10-21 @ 09:49:06
URL: http://sweetncute.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Söt bild! :D

2010-10-21 @ 21:34:07
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0