Förvirrad höna #1

Haha, min dag var minst sagt förvirrad. Eller kan en dag vara förvirrad, det kanske var jag som var det? Jaja. Jag jobbade första dagen på nya jobbet idag, mitt andra sjuksköterskejobb. Inga bebisar att jobba med längre här inte. Jag blev väl omhändertagen av personalgruppen, vilket kändes väldigt skönt. Det var många nya intryck att ta in. Min första tanke var "hur ska jag kunna lära mig allt det här!?", men det kändes bättre och bättre under dagen.

Efter jobbet gick jag förbi mormor & morfar. Tog en fika och pratade om allt och inget med dem :) Jag bor så nära, men hälsar ändå nästan aldrig på. Skärpning på den fronten Linda! Sen tog jag en sväng förbi min andra hälft (och nu trodde ni att jag menade min sambo R ;) - jag pratar såklart om min syster). Vi tittade på tv och moffade på god chocklad för andra dagen i rad :) ♥

I morgon jobbar jag kväll. Hoppas att morgondagen känns minst lika bra som den här dagen gjorde på jobbfronten. Att det känns bättre och bättre. Puss & godnatt!



Bild: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0