Knasigt

Igår försov jag mig en HEL TIMME. Jag som är manisk med att titta på mobilen flera gånger innan jag somnar för att vara säker på att jag ställt in alarm på morgonen. Något gick snett på natten, mobilen dog. Tur att R hade ställt larm klockan sju. Det var tur att vi var tre som jobbade igår, så det var inte hela världen att jag kom lite sent. Men usch, jag litar inte på min mobil nu! Tvångsbeteendet fortsätter säkert, fast nu ännu värre! Dagens räddare igår blev R, min kära sambo, som kunde skjutsa mig till jobbet. Han tog nämligen körkort i torsdags! :) ♥

Dagens planer; ev. åka till tunapark, njuta av det fina vädret. Hmm, har visst inte så många planer för dagen.. Slänger istället in några bilder på mina fyrbenta älsklingar ♥


 
Katten som sover på lite udda ställen! ♥


Myskatten som gärna lägger sig på rygg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0