Lite uppdatering :)

Bloggar inte så ofta just nu. Finns inte mycket att skriva om..

Igår var jag på nya ikea för andra gången, vi köpte bäddsoffan som jag visade på bild i förra inlägget. Fast det blev en grå (mycket snyggare) klädsel till! Det blev ju lite annat smått & gott som vanligt :) Idag har jag varit en sväng på landet och njutit av solen! Fast jag satt inte stilla en sekund, jag for runt och fixade & grejade på tomten :) Inte ens mormor kunde vara stilla, hihi. Sen åkte jag hem för att äta lunch och handla. Men vad möts jag av när jag åker mot affären, jo mörka moln! Och när jag kommer ut regnar det och blåser storm :( Bara för att vi skulle grilla senare! Jag blir på otroligt dåligt humör av detta väder, jag som ville åka ut på landet nu igen och njuta av solen.. Grr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0