Råttan var två små möss!

Hahahaha. Ohyran (råttan eller ekorren) visade sig vara två skogsmöss! Nu är de borta och förhoppningsvis kommer det inte in fler, då kan även dem stå inför råttfällorna och döden. Vi passade på att slänga ut bäddsoffan som de skitit på och i. Lite annat skit åkte även det ut. Om ni undrar vart detta är så är det i en liten kollonistuga, som mormor och morfar inte orkar ta hand om längre.

Idag öppnar nya IKEA och jag skulle gärna åka dit och trängas med folk om det inte vore för att jag jobbar ikväll. Om exakt en timme är det dags att cykla iväg. Helgen som var tillbringade jag den största delen på jobbet, fem arbetspass efter varandra och äckligt mycket att göra! Usch. Nu väntar tre arbetspass och en ledig helg! Lovely! Jag ska bara försöka att överleva de här passen först. Nu i helgen planerar jag att tillbringa stor tid på kollo. Hoppas jag får lite sällskap bara, men det tvivlar jag inte på att jag får. 

Dags att slappa en stund till innan jobbet.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0