Sol, värme och en släng av förkylning..

Jag dras med en jäkla förkylning.. Den har existerat i ca. 1 vecka. Ibörjan av veckan blev den värre. Jag har ont i halsen, är snorig, nyser 1000ggr/dag, känner mig överkörd. Igår spenderade jag heeela dagen i soffan. Jag orkade inte gå utanför dörren. Trots detta gick jag till jobbet idag, det skulle jag inte ha gjort. Att jobba kväll och inte må 100% bra är ingen bra kombo. Får se hur det bli i morgon, det lutar mot att stanna hemma. I morgon fyller min sis 21 år, hurrahurrahurra. Hon börjar bli gammal ;)

På fredag ska R och jag åka till GRAN CANARIA!!! Måste vara frisk då. Det ska bli så skönt med sol och bad. Förhoppningsvis god mat också :) Lääängtar!

klagoinlägg.se. Men mår man inte tipptopp så får man klaga!


Grekland -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0